15 najważniejszych dat dla sklepu eCommerce

15 najważniejszych dat dla sklepu eCommerce – przygotuj strategię na cały rok

Są daty, o których każdy e-commerce pamiętać powinien. Dlaczego? Bo w przeciwieństwie do sklepów stacjonarnych, sprzedaż w internecie jest bardzo dynamiczna, a zapomnienie o dniu, w którym wszystkie sklepy mają promocje, a Twój nie, może przynieść ogromne straty. W sklepach internetowych nie ma weekendu czy niedzieli wolnej od handlu. Tam sprzedaż trwa non stop. By mieć spokojną głowę, zaplanuj wcześniej działania.

15 najważniejszych dat dla sklepu eCommerce – co zmienić?

Oczywiście czasem warto się wyłamać, zrobić dodatkową promocję na nietypowy dzień. Stwórz harmonogram, który ułatwi Ci komunikację.  Jednak poważny, doświadczony marketer z pewnych dat zrezygnować nie może. Przykładowo datą taką jest Czarny Piątek. Ludzie są przyzwyczajeni do promocji tego dnia. Gdy zamkną się witryny sklepów stacjonarnych, wszystko przenosi się do Internetu. W dobie porównywarek cen sklepów internetowych nie ma zmiłuj – klient od razu widzi, gdzie jest promocja, a gdzie jej nie ma. Oprócz zmiany ceny, warto zrobić też inną kreację, która przyciągnie oko klientów. Wyróżnij się na tle innych ecommerców.

Przygotowuj swoje kampanie w oparciu o kalendarz – w ten sposób łatwiej będzie Ci zapanować nad chaosem, skupić się nad poprawianiem innych rzeczy, które wpływają na percepcję Twoich odbiorców. Wybierz produkty, które najlepiej mogą tego dnia się sprzedawać i kładź nacisk na ich lepszą ekspozycję. Podkreślaj cechy produktów, które wpasowują się w tematykę dnia.

Źródło artykułu: https://dealavo.com/pl/2019/04/15/najwazniejsze-dni-sprzedazowe-i-jak-je-wykorzystac/

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *